tirsdag 23. april 2013

Ubrukelig......

5284_522842537757227_105413839_n

Se på dette da dere, alle disse berømte personene har en gang vært regnet som ubrukelige på et eller annet tidspunkt i livet. Og hvordan framstår de i dag?

Jeg antar at de rett og slett aldri har gitt opp og også hoppet på de sjansene som bød seg. For å klare det kan man antagelig ikke sette seg ned og deppe, da går mulighetene forbi en.

Jeg har iallefall ikke vært på toppen de siste par ukene, mye skjer rundt meg, og jeg går helt i kne. Jeg må tydeligvis lære på den harde måten, for jeg kan ikke få noen sjanser i livet til å prøve en annen retning dersom jeg skal fortsette slik.

Så jeg velger å ta fram knyttneven og aldri gi opp, aldri!!!

Jeg skal klare det.........om jeg så skal krabbe framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar