onsdag 12. desember 2012

12.12.12

Forsidebilde

I dag morges våknet jeg uthvilt for første gang på lenge. Jeg trodde kanskje jeg skulle være mer sliten fordi gårsdagen bød på en del utfordringer, og dette har til vanlig gått ut over nattesøvnen.

Men i dag trengte jeg ikke vekkerklokke, våknet av meg selv og fikk tid til kaffe til og med. Akkurat som en ro har kommet over meg, og at ting ordner seg. Jeg får gjort unna ting jeg har hatt i sirupsdunken, og kommer inn på nye prosjekter.......herlig, og nå håper jeg at dette skal holde seg.

Jeg skal meditere og puste bedre, for å koble meg på de utrolige energiene som nå finnes i universet, og så får jeg go with the flow, være her og nå og se hvor det fører meg hen. Jeg har en følelse av at jeg får det jeg trenger for å kunne fungere i disse nye energiene. Jeg vet også at HSP er veien å gå for meg, den kjente jeg meg sånn igjen i.......så det blir en ny arbeidsoppgave.......

Da er jeg klar til en ny æra i mitt liv......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar