mandag 10. desember 2012

Når bestevenner trekker seg unna......

...en av dem jeg har regnet som mine aller nærmeste og beste venner har skikkelig trukket seg unna meg i dag.......

Det startet med noe jeg postet på veggen på Facebook, noe som var ment som deling av et visdomsord som så mange ganger før.......men jeg ble fullstendig overrumplet av reaksjonen, og etterhvert viser det seg at vi legger ulike meninger i både betydningen og hva som var hensikten........

Og denne vennen fortsetter å tro noe som jeg har på følelsen at ikke stemmer overens med det jeg tenker, og jeg prøver å spørre hva slags mening vedkommende legger i det, men får ikke noe svar. Ikke er jeg synsk, så jeg klarer ikke "se" det, jeg har kun min intuisjon som akkurat her ikke er til stor hjelp, fordi jeg ikke aner hva som menes. Jeg trenger rett og slett hjelp til å få vite hva som er galt.

På den annen side, hva er nå meningen med dette, hva skal jeg lære denne gangen.......skal våre veier skilles, fordi jeg nå skal stå på egne ben, eller skal vi testes i forhold til hverandre.........det gjenstår ennå å se, det er ingen løsning i saken foreløpig.......

Jeg kom over dette innlegget som et slags "svar" på mine spørsmål:

http://synnasverden.net/2012/11/06/bruke-styrken-min-ha-hap-og-tillit/

Det ga iallefall trøst og mening å lese det.








1 kommentar:

  1. Føler med deg, føler å ha kjent noe lignende på kroppen. Men det er nok meningen at du skal lære noe, selv om det er vannvittig sårende.
    Jeg mistet min sønn for 4 år siden, deretter forsvant de fleste av vennene mine, og ingen kan si til meg hva jeg har gjort som er galt?? Sitter virkelig igjen og lurer på om det er dette mine eks venner forventer hvis de selv havner i denne situasjonen.
    Tror ikke noen har tenkt på det.
    Men til sist, så lenge du vet hva meningen med din uttalelse var, og din venninne ikke vil snakke så er det ikke så mye du kan gjør. Eller kanskje hun ikke er en skikkelig venninne? dette spørsmålet har jeg måttet stille meg selv mer en en gang, dessverre.
    Håper det ordner seg til det beste for deg ;)

    SvarSlett