tirsdag 27. november 2012

Limits....


Mulig det er det at det er tirsdag som gjør det, men jeg har vært ganske så deppa i dag.......stedet jeg skal hente krefter og slappe av er fremdeles en slagmark, og jeg kjenner at jeg er i ferd med å tippe over kanten. Har hatt skikkelig vondt i magen for at ting ikke bare gjøres, men diskuteres i det vide og brede.........dette skulle være helt unødvendig, og jeg kjenner at jeg er på grensen til hysterisk anfall.........gråteklumpen sitter i magen min i dag, og jeg håper inderlig at jeg klarer å få den til å løse seg opp, kanskje ved å skrive dette?

Jeg har vært så snill så lenge uten å få noe igjen for det at jeg nå er rett ved å bli en liten fru furie......og stakkars den som da kommer i min vei.....

Jeg lurer selvfølgelig på gaven i dette, kanskje er det at jeg nå skal sette meg i respekt en gang for alle......hente fram urkreftene og bare drønne.......la alt sinnet komme ut, fosse ut, renne ut........

Hmmmm.......det føles godt også å kunne kjenne på den følelsen, ta steget ut i infernoet..........hehe, lurer på hvordan det føles å få renset opp litt.........jeg vil bare buldre og brake og skrike ut.

Hvorfor i h.......er det ikke bare å bære inn den j........esken da??!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar