fredag 23. november 2012

Venner

Alle trenger vi gode venner, og jeg kom til å tenke på hvordan mennesker blir sendt inn i livet på en måte som ikke kan være tilfeldig.

Altså, jeg får besøk av en venninne i helga, som kom inn i mitt liv for over 10 år siden. Jeg fikk kontakt med henne via en felles bekjent, som jeg den gangen chattet med.

Da vi begynte å prate, var det jo selvfølgelig obligatorisk med spørsmål om hvor man kommer fra osv, og når det viser seg at hun bor på nabogården der pappa vokste opp, og det etterhvert kommer fram at hennes farmor var pappas fadder, ja da frøs jeg på ryggen. Av Norges snart 5 millioner innbyggere, så traff jeg altså henne.......tilfeldig.....neppe........

Sånn er det med andre mennesker i mitt liv også, de kommer når tiden er inne på en måte.......herlig er det at Universet ordner opp hele tiden.

Jeg er så takknemlig for alle mine venner, de gir meg så mye glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar