onsdag 21. november 2012

En hvit tornado

var et uttrykk i mine yngre år, det var Ajax som reklamerte for sine rengjøringsprodukter.......

Vel, jeg skal ikke skrive om Ajax, men om at jeg hadde en drøm om en tornado i natt. Noen drømmer husker man bare, og det er da jeg lurer på betydningen.....

Iallefall har jeg begynt å tenke gjennom og få undersøkt betydningen. På et nettsted leste jeg dette:

"Å drømme at du er i en tornado, betyr at du føler deg overveldet og ute av kontroll."

Vel, noen ganger er nok dette tilfelle, men det er faktisk slik at jeg er blitt mye, mye bedre til å innhente kontrollen over ting jeg kan gjøre noe med. Men av og til, og akkurat der og da så stemmer nok betydningen.

Det var forresten en merkelig drøm, jeg befant meg på et vis midt inne i tornadoens øye, og der var det helt stille, stille før stormen? 

Jeg har følt meg litt overveldet i dag også, det flyter litt mye i livet ennå, så Wenche skal sette opp en plan. 

Og så kan jeg jo håpe på at Ajax' hvite tornado rengjør overalt.....hihi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar