lørdag 17. november 2012

Fortsettelse

Hei igjen, jeg følte plutselig for å skrive en fortsettelse på forrige innlegg om lykkefølelsen jeg kjente i dag morges, og kom over dette innlegget på bloggen Lucky Linda, eller kom det over meg?

Hun spør (eller rettere sagt hennes gjesteblogger) om hva som får sjelen til å synge? Det var jo akkurat det som skjedde når jeg våknet i dag morges, sjelen min sang, jeg var lykkelig. Så hva er det som får sjelen min til å synge?

Jo, for meg handler det om tid, mye alenetid, men også tid sammen med min Kjære, eller med venner som jeg liker å være sammen med:

Alenetiden min tilbringer jeg med å finne inspirasjon på nettet, lese gode bøker, skape fine omgivelser rundt meg med interiør og blomster, ha det ryddig rundt meg med alle ting på sin faste plass (veien dit er lang enda da), bare meditere og slappe av, sove når jeg trenger det (sjelden), slappe av med et glass vin eller to. Å gå tur i naturen rundt oss her er en annen ting jeg liker.

Lista kunne sikkert vært lengre, men nå må jeg ordne meg og komme meg ut døra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar