mandag 26. november 2012

Dørene lukkes........

......ja, det stemmer det, jeg sitter på et av NSB sine fine transportmidler på vei hjem til dalen. Nå er vi i Østerdalens port, og toget skal sette nesa nordover. Det er noe magisk ved å se et enslig lys jobbe seg oppover langsmed elva.......det gir ro på en helt egen måte....og en pause i dagen som er veldig god å ha siden jeg skal videre i kveld for å musisere med det flotte koret jeg dirigerer.

Jeg lar meg mye lettere "go with the flow" nå enn tidligere. Og lar meg lede av indre stemmer som forteller meg hvor jeg skal.....det er så utrolig deilig, fordi jeg da ikke tenker for mye på alt annet.

Det eneste jeg trenger å få litt fortgang i er å få inn flere møbler og flere esker, for jeg er på jakt etter julepynt og adventsstaker....... og dette er målet mitt for denne uka, å få disse gutta til å gjøre det de blir bedt om.....rett og slett......det er en test i stahet og vilje.......og det er deilig for meg å kjenne at jeg klarer det. Hvordan det gikk, skal dere få vite i et senere innlegg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar