tirsdag 30. april 2013

Opp og ned og opp igjen.......

Jeg har antagelig tidligere skrevet om det å føle seg utilpass og ikke få til noe....

Vel........det går jo opp og ned her i verden...

På lørdag hadde vi i Corvus Corax en meget vellykket konsert, som satte en effektiv stopper for den manglende selvtilliten jeg har kjent på den siste tiden. Muskelsmertene var borte og jeg følte meg meget bra.

Natt til i dag kom tilbakeslaget, jeg har vært så urolig i natt, nesten ikke sovet og vært helt propell. Og såååå vondt som jeg har hatt i muskulaturen. Så utrolig stort tilbakeslag.....

I dag har jeg altså bare sittet her, det er nok en gang tydelig bevist at kreftene ikke er helt på topp.....

Nå ja, humøret er ganske bra allikevel..........så da gjenstår vel bare å klare å smile, smile, smile inn i morgendagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar