fredag 15. februar 2013

Å gråte er tøft


Det er tøft å gråte.......ikke svelg tårene som klumper seg i halsen, la det strømme fritt. Det er tøft å vise følelser, i øyeblikket er du kanskje svak, men egentlig er du så utrolig sterk som tør......

Jeg er ikke flink til å gråte i så manges påsyn, verken når jeg er lei meg eller glad, men jeg kan gråte i armkroken til min kjære. Og gud alene vet om jeg klarer å holde noe tilbake neste lørdag.

Jeg jobber med saken, ønsker å kunne klare å gjøre det som er naturlig der og da. Nåvel, uansett er det å gråte en mulighet for å kjempe seg gjennom de uoverstigelige murene. Legge alt det vonde bak seg. Kanskje det må til mange runder, men til slutt er det kanskje tomt, og klumpen er borte.

Annen god medisin er å fjerne seg bort fra det som sårer, truer, det som er trist og vondt. Det er en lang prosess, fordi man for det første må akseptere. Og det tar tid å opparbeide motet og troen som skal til på at det går. Du vil forstå hva jeg mener, når du er DER.

Og trøsten er at all sorg og smerte gjør at vi vokser som mennesker.

Believe me!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar