tirsdag 26. februar 2013

Fullmåne

Jeg blir så rar i kroppen når det er fullmåne, tror det må være den........

I dag har jeg omtrent sovnet foran PC-skjermen på jobb, og måtte spandere bøtter med kaffe for å forhindre at jeg rett og slett duppet av.

Merker også at jeg trekker meg langt inn i meg selv, og er rimelig urolig i kroppen.

Derfor reiser jeg hjem i dag, trenger å berolige systemet litt og da er egen seng med en Pus oppi ganske så lindrende. Så får jeg rett og slett se i morgen om jeg drar på jobb eller hva jeg gjør, det må egenpleie til her iallefall.

Bare det å kunne velge å komme seg hjem og innenfor de veggene som føles trygge er medisin, i kveld orker jeg ikke være til stede med noen, annet enn min kjære.

Nå er ikke det noe problem, han ligger hos foreldrene sine i kveld fordi han skal jobbe i området der i morgen. Kanskje like greit fordi jeg trenger tiden for meg selv nå. Og det er ikke noe galt i det heldigvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar