fredag 19. oktober 2012

Angreknappen

Hei alle gode!

Når jeg legger kabal på PC'en, så har jeg muligheten til å bruke "angre"-knappen, for å gjøre om trekk jeg har gjort tidligere.

Jeg har opplevd nå flere ganger siste døgnet at den knappen har "låst" seg, slik at det ikke har vært mulig å gjøre om noe. Dette har skjedd påfallende mange ganger, og jeg kom til å tenke på at dette kanskje var en beskjed til meg. Jeg tenker som så at det er en melding om å ikke angre det som allerede har skjedd.

Jeg smaker litt på det, men det føles veldig riktig. Jeg skal ikke angre på det som har skjedd  tidligere, enten det er for litt siden eller det ligger lengre bakover i tid. Det er et budskap om å leve i nåtiden, og se framover. Det gjelder sannelig å være åpen for sånne beskjeder.

"Go with the flow" er et annet begrep jeg har sett ofte i det siste, for meg innebærer dette å leve i nuet og se hva som kommer. Jeg har noen rammer i kalenderen slik at jeg får gjort noe av det jeg planlegger. Riktignok har ikke dette fungert de siste dagene, og jeg har hatt dårlig samvittighet. Nå roet det hele seg, jeg skal jo ikke angre på det heller.

Jeg vil nå prøve å følge kalenderen, og rammene jeg har satt opp.

So, go for it!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar