tirsdag 23. oktober 2012

Berømmelige tirsdag

Hei der,

jeg har ofte kalt tirsdag for dagen mellom alt, dagen som gir litt dårlig energi. Dagen som ikke ligger langt nok framme i uka til å kunne telle ned til helg, og som ligger langt unna foregående helg, fordi vi kanskje ikke lenger har beholdt energien fra helga som var.

Jeg er litt tom i dag, og jeg kjenner litt på at jeg skal følge den følelsen litt. Det er kanskje et tegn om å ta det litt med ro?

På Facebook har jeg installert en applikasjon som kalles "Unfriend finder", som har til hensikt å vise hvilke venner som faller fra. Jeg har begynt å lure på om det er så lurt å ha den der, fordi jeg fokuserer så mye på dem som ikke er der lengre, på hvorfor de ikke vil være venn osv, at jeg "glemmer" å fokusere på dem som er der. Selv om jeg har mange venner, så betyr ikke det at noen er mindre viktige enn andre...og jeg blir like lei meg om noen jeg ikke kjenner så godt forlater.....

Men så har jeg da altså begynt å tenke på om dette er noe bra når jeg skal fokusere på det positive, Så jeg lurer på om jeg skal kvitte meg med hele greia. En vakker dag, bestemmer jeg meg plutselig tenker jeg.

Nå.......er det positive i fokus.....

- jeg får malt ferdig stuegolvet i dag, noe som betyr møblering. Kanskje jeg skal lage en plan....??
- jeg skal få vasket klær og sofatrekk i dag, slik at vi får rene trekk å sette på sofaen når den tas inn
- en bil har stoppet, men vi har utsikter til en ny......
- jeg skal jobbe videre med en hjemmeside for Stenvang i dag, lage oversikt på papir, ut fra den            
  oppsatte oversikten over hva som skal være med
- dessuten skal jeg på en trivelig reise i morgen eller torsdag.......

Ooops, her ble det visst mere energi.......

Lurer på om jeg skal gå ut i dagen og gjøre litt av det jeg har satt opp på timeplanen.

Ha en energirik tirsdag.

Klem WenChe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar