onsdag 2. januar 2013

Den magiske reisen

Før jul fikk jeg en invitasjon til et arrangement på Facebook, kalt "Den magiske reisen", se her.

2012 har for meg vært et meget viktig år, første delen av året var jeg mye sykemeldt og langt nede pga mistrivsel med det livet jeg levde. Høsten 2011 traff jeg igjen min første ektemann, og det la seg slik til rette at jeg fikk muligheten til å flytte nordover til hans hjemsted. Siden september har jeg levd i pakt med naturen, og med en mann jeg elsker. Det har vært opp- og nedturer det siste halvåret også, men langt flere oppturer, noe jeg ikke hadde opplevd på mange år.

Denne reisen blir en naturlig fortsettelse fra oppturen i 2012, og en meget flott start på 2013, og dette er også i pakt med energiene fra Universet som er i meget stor og hurtig endring etter 21.12.12.

Hver dag hele januar legges det ut oppgaver på bloggen Kraften i deg, og jeg vil anbefale denne reisen på det sterkeste til alle mennesker, enten de sliter med noe eller ei. Det er uansett godt å tenke gjennom hvem man er, og gi seg selv positive tilbakemeldinger, være sin egen beste venn. Reisen er gratis, og det er jammen flott gjort av initiativtakeren å dele dette med alle som ønsker det.

Så takk til Rachel Wilman for at jeg får være med på dette, jeg skal rapportere underveis om hvordan det går.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar