mandag 28. januar 2013

Snart over?

Jeg tror det snart er over nå, angsten som griper tak som en ørneklo øverst i magen og vrir rundt, slik at jeg våkner om natten og vrir meg skjelvent rundt.

Tankene raser i turbofart rundt om i hodet, og lar kroppen dras gjennom kverna så den til slutt er helt utmattet.

Et par netter har det vært slik nå, jeg har mye å tenke på, ja, men jeg planlegger jo, så trenger det da å være slik.

En liten oppmuntrende forklaring fikk jeg på jobben i dag; Fullmånen er på hell. Jeg følger jo normalt sett ikke med på den slags, men det burde jeg kanskje gjøre. For de angstfylte, søvnløse nettene har jo denne gangen falt sammen med den store månen. Hmmmm......

Iallefall har jeg vært tvunget til litt hvile denne helga, bryllups- og korforberedelser har grunnen måttet seile sin egen sjø.......og bloggtørke, skrivetørke og alle tørker på en gang har slått ned i vårt hjem.

Men nå er det da ny uke og forberedelsene til februars store happening fortsetter. Mer om det i en annen blogg. Følg med, følg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar